Wish me good luck!

Vaknade upp till sång imorse. "Vi gratulerar" klingar alltid lika fint i mina öron! Men när jag hade gått igenom presentbrickan så kunde jag inte somna om igen. Så för att fördriva tiden låg jag och spelade sudoku på min nya mobiltelefon. På presentbrickan låg bland annat ett presentkort från Ystads Resebyrå.. London here I come! Annars var det mest smågrejer, inte dåligt det heller såklart!

Just nu sitter jag i min ensamhet och lyssnar på Halo och bloggar lite grann. Jag och Matilda planerade egentligen att vi skulle åka in till Köpenhamn på min födelsedag, gå på Ströget och shoppa lite. Men de planerna förstördes när jag fick ett jobbsamtal, för jobb är inget jag har råd att tacka nej till. Så jag sticker vid halvfemtiden för att läras upp på ett nytt ställe.. nervöst. Wish me good luck!

Kommentarer
Postat av: alexandra

grattis:)

2009-03-30 @ 19:07:00
URL: http://amodig.blogg.se/
Postat av: Janni

Tack! :)

2009-03-30 @ 23:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0