Sunday

Gårkvällen blev en blandning av både hemmakväll och partykväll. Jag och Matilda gjorde oss i ordning inför Öja hemma hos min syster och sen tog vi en taxi med Ismael & co.
Hemma hos systeryster så tittade vi på Melodifestivalen och drack vin, diskuterade gamla filmer och åt chips. När vinet hade börjat verka och vi kände oss klara så tog vi som sagt en taxi till Öja. Där var smockfullt! Kvällen bjöd på en hel del tequila, dans och pussar. När jag vaknade i morse så var jag fortfarande full.. den där tequilan höll verkligen i sig! Nu är jag dock nykter och utan bakfylla, känns bra.
På vägen hem från Henke så gick jag in om på turkaffären vid Hamngatan och blev chockad när jag såg att dom hade gjort om i lokalen. Det var verkligen på tiden! Den där affären har sett likadan ut i minst 15 år, galet ju. När jag kom ut på gatan igen så stötte jag på Axel. Jag kände mig inte speciellt fräsch med mitt utsmetade smink och ruffsiga hår och gick därifrån en smula skamsen.
Nu sitter jag i min lilla soffa med laptopen i knät och funderar på vad jag ska göra härnäst. Ta en dusch kanske..

Matilda & jag på Öja inatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0