Lövbit

Idag gick jag upp ur sängen lite tidigare för en gångs skull. Träffade Matilda för att gå en runda på stan. Jag skulle beställa tid hos frisören, men "mitt" ställe var stängt idag. Får ta det imorgon istället! Väl på stan hittade Matilda världens STÖRSTA solbrillor och jag fann ett par vårskor på H&M. (Kan inte våren komma snart?) Efter några turer på stan så blev vi vrålhungriga och bestämde oss för att för en gångs skull inte äta på Sibylla. Vi hamnade på vår vän Saras gatukök och beställde något som hette Lövbit. Åh, vad gott! Nu ska jag packa ihop lite saker som jag ska ha med mig till Henke ikväll, sen blir det en kvällsrunda med Matilda.

PS. En kille från England har döpt sin gitarr efter mig, hur coolt är inte det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0