Tacos

Malmö idag. Men innan vi kom fram till vår destination så hamnade vi på en loppis i Nöbbelöv. Västra Nöbbelöv var det nog till och med, vad fan är det liksom? Sämsta byn ever skulle jag tro.
I Malmö skulle mamma tvunget till Mobilia och jag hade inte mycket mer val än att följa med. Mobila var proppfullt och jag ville till Entré, men det var antagligen ännu mer belamrat med folk.
Nu är jag hemma igen och väntar på Henrik, Hanne och Tomas.. de kommer över och äter tacos ikväll. Sen tror jag att Henke tvingar mig att se den nya Bond-filmen med honom. Tråkigt, men ibland får man offra sig! Nu ska jag lyfta på rumpan och kasta kallt vatten i ansiktet.. för av någon konstig anledning så har jag varit trött hela dagen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0