Heta blickar

Glömde skriva igår. Var slutade jag? Jo, Robinson.. det var väl helt okej, men om det inte blir bättre så tänker jag inte fortsätta titta. Efter Robinson gick jag hem till Henke som hade några kompisar på besök, så jag hamnade framför teven igen och tittade på Clueless tills jag somnade.
När jag kom hem igår så var Linn, Daniel och William fortfarande kvar. Det blev lite snack innan de begav sig hem till Malmö igen. Sen bestämde jag mig för att läsa ut Jenna Jamesons Att älska som en porrstjärna, men ångrade mig när jag hade två kapitel kvar. Jag vill inte att den ska ta slut! Efter middagen som bestod av kyckling och hasselbackspotatis så borde jag ha städat mitt rum, men satte igång Twilight istället. Den där Rob Pattinson vet verkligen vad han gör, hetare blickar får man leta efter! Nu är jag besatt och måste börja läsa böckerna också, fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0