En lugn fredag

Dagen började med ett besök hos frisören. Nyklippta toppar och slingor kan göra underverk! Efteråt var jag tvungen att inhandla några nödvändigheter och sedan begav jag mig till solariet. Känner mig fortfarande som en blekfis dock! En kvart under lysrören hjälper tydligen inte.
Vid halv fem kom Matilda hit, brun och fin från Egypten. Orättvist. Vi snackade lite innan vi bestämde oss för att sticka till Saluhallen och köpa godis. Och eftersom att Matilda inte hade sett Twilight än och jag fortfarande hade en lånad kopia kvar på mitt rum, så satte vi igång den såklart. Åh mums! Vi dreglade okontrollerat varje gång vi såg Edward Cullen/Robert Pattinson. Helt sjukt att man kan vara så het! Det är nästan äckligt.
Så det har varit en lugn fredag alltså. Likaså blir morgondagen, har en känsla av att alkohol och snor inte går ihop..

#Ooh
Standing by a broken tree,
Her hands are all twisted,
She's pointing at me,
I was damned by light comin,
Over all she spoke with a voice that disrupted the sky,
She said, "Walk on over here to a bit of shade,
I'll wrap you in my arms if only you say
let me sign,
Let me sign"#

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0