Pfft!

Det var faktiskt riktigt roligt att jobba inatt! Vet inte riktigt varför, men allting flöt på hur bra som helst.. tills jag fick en humla i håret och började skrika som en galning det vill säga. Haha. Jag var dock inte nerbäddad i sängen förrän 6 imorse, men det skiter jag faktiskt i. Det var inte ens jobbigt att ta sig upp fyra timmar senare och börja igen! Nu är jag ganska sliten dock. Men ändå på festhumör! Får nog vänta med sånt där till nästa helg ändå, för jag ska minsann upp och jobba imorgonbitti med. Men sen är jag ju ledig i fyra dagar, mjau.
Fan. Jag känner för att göra något, något riktigt jävla kul! Typ åka till Las Vegas och gifta mig med Zac Efron. Ja! Det hade nog varit kul.



Jag á la sommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0