Midsommar?

Frågetecken. Är det verkligen midsommar? Det känns inte så. Jag jobbade till fyra, sen drog jag hem och åt smörgåstårta och jordgubbar med familjen och nu sitter jag här. De senaste midsommrarna så har jag festat röven av mig, men så blir det inte denna gången. Det blir hyrfilm, chips och skitsnack hela kvällen. En helt vanlig fredagkväll alltså!

Förövrigt så har jag varit riktigt dålig på att uppdatera de senaste dagarna, har ni saknat mig? Hah. Jag har faktiskt haft fullt upp med både jobb och vänner och då glömmer jag ju bort min lilla blogg.
Igår träffade jag Matilda för en fika på Espresso House, och sen mötte vi upp Sara på stan. Vi åkte till saltan och kollade priser på smink och massage innan vi hamnade på torget med thaimat i sikte. Gott! Därefter väntade jobbet och jag var hemma runt ett bara för att gå upp några timmar senare och jobba igen. Mums :)

Nä, nu ska jag göra något vettigt..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0