Escada Moon Sparkle



Imorgon har jag min enda lediga dag på hela veckan, det ska bli najs. Då ska jag sova länge, göra mig i ordning för att träffa Stina & Matilda, ta en fika, åka ut till Svaneholms slott (för att titta på årets studenter som ska på bal).. och sen är resten oklart! Men jag tror att det kommer bli en härlig dag, hoppas att vädret blir bra bara.

Idag fick jag hem min traderavinst! Som jag har längtat. Stina ringde imorse och sa att jag hade ett paket som väntade på posten som inte skulle få plats i vårt brevinkast, så hon tog med sig det hem bara för att jag skulle få det lite snabbare. Tur att man har kontakter på posten alltså! Vad vann jag då? Jo, Escadas förra sommardoft moon sparkle! Jag blev kär i den förra året men köpte den aldrig (jag visste inte att det var en säsongsdoft!) Och när jag tillslut skulle köpa den så fanns den inte längre :( Men nu är den min!

Ikväll ska jag se reprisen av MTV movie awards och måla naglarna, girlicious.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0