En bal på slottet

Vaknade tidigt imorse till (o)ljudet av Robyns låt "With every heartbeat" och hatade denna människa just då! Fan vad störig den låten är alltså, skivan borde knäckas och MTV borde förbjuda skitlåten. Ja, jag vaknade på fel sida och Robyn får sota för det! Efter att ha vaknat till lite och fått några mackor i magen så var det dags att ge Henrik en klippning, han skulle ju på bal ikväll. Och när jag tillslut var nöjd så var det dags för mig att ge mig av. Det inhandlades godis och presentpapper innan jag gick hem i ösregnet! Vid fyratiden begav jag mig till Stina för att möta upp henne, Paue och Matilda och sen körde vi direkt till balen. Himlen såg grå ut ett bra tag men sen kom solen fram precis i tid för att lysa på Henrik och hans balpartner! Det blev några foton och sen åkte vi hem igen, hem till Stina där det blev pizza och presentutdelning. När vi var klara där så gick jag och Matilda och köpte glass innan vi gick hem till mig och pratade om gamla minnen, nya äventyr och lite kärlek. Därefter gick Matilda hem och nu sitter jag här för mig själv med några kinapuffar i handen och Lady Gaga i skallen.

God kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0