Beroende av The Ikki Twins

Ojojoj! Kan inte fatta att jag är ledig i 5 dagar, grymt skönt. Tråkigt att det regnar bara, annars hade jag legat och pressat i solen just nu.

Festen i lördags var trevlig! Jag lyckades till och med byta bort mitt pass som skulle börjat kl. 10.00 och började istället kl. 16.00. Så det blev en hel del vin i alla fall. Festen var en ganka typisk 18-årsfest måste jag säga.. människor drack för mycket, de försvann i tomma intet, spydde i buskar och sa saker de aldrig hade sagt i nyktert tillstånd. Haha men tro mig, jag klagar inte.. det är ju så det ska vara. För vad är en fest utan gråtande tonårstjejer, killar som välter stolar och bord eller ett nytt kärlekspar som har sex på toaletten? Nä precis, det är ingen fest! Tss.

Igår var jag tvungen att sova bort bakfyllan innan jag började jobba, men innan dess så åkte jag iväg för att rösta. Mamma blev chockad när hon hörde nyheten, haha. Skönt att man fortfarande kan överraska i alla fall.. det trodde jag inte!

Idag måste jag städa mitt rum, men jag misstänker att det inte kommer hända. Så istället kommer jag sitta klistrad framför datorn och titta på A double shot at love with the Ikki Twins! Ja jag har blivit beroende av ännu en realityshow, det är pinsamt och jag skäms som bara den, men vad ska man göra? Here we go again.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0