Äntligen sol

Usch vad jag har blivit dålig på att blogga.
Igår jobbade jag i alla fall några timmar och sen var jag med Matilda hela kvällen! Vi köpte Almondy-tårta, tittade på vänner och pratade en massa skit. Häärligt! När vi vaknade var solen framme så vi lade oss på terassen och stekte lite.. inte länge dock. Det var för varmt för vår bleka hud så vi tog på oss shorts och linne och drog ner till stan istället. Av någon anledning så trodde vi att vi hade turen på vår sida och köpte vars en trisslott, men nada. Efter förlusten så blev det ischai på en bänk och helt plötsligt kom Stina förbi och pratade en stund. Därefter var det dags att gå hem och käka. Svullo.

I övermorgon börjar Ystadfestivalen, urk. Om "burarna" inte hade funnits där så hade jag bojkottat den totalt, men jag är en sucker för den karusellen, höhö.

Fan vad jag längtar till Stockholm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0