Trolleri

Fan fan fan. Jag måste sova! Jag blir bitter när jag är trött.

Slutade halv ett inatt. Hoppade in i en bil med Matilda och några killar som skjutsade oss hem efter en galen biltur. Somnade vid två och gick upp halv nio. Några minuter senare insåg jag att jag hade vaknat på fel sida, helt fel sida. Men när jag gick till frisören så försvann det dåliga humöret. Hon trollade bort min utväxt och jag skuttade iväg till jobbet. Inte långt därefter så var det dåliga humöret tillbaks igen. Hela dagen var piss och jag kände mig otroligt oengagerad! Ringde Kristina som hoppade in för mig och tog en sväng om på Saluhallen för att inhandla lite bröd och pålägg innan jag äntligen var hemma.  

Imorgon jobbar jag 12 - 20, kill me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0