"Är det varmt här inne eller är det bara du som är het?"

Fick sluta en timme tidigare igår. Sprang iväg och köpte hårspray innan jag stack hem. Min inneboende för tillfället kom precis ur duchen när jag kom innanför dörren, det kallar jag tajming. Någon timme senare så drällde det in ett par tjejer och festen kunde börja! När vi tröttnade på mitt vardagsrum så begav vi oss till Donna Gina för lite shots. Därefter intog vi dansgolvet på Barábar och dansade i svett resten av kvällen. Innan vi gick hem så hade jag fått höra samma raggningsreplik minst tre gånger. "Är det varmt här inne eller är det bara du som är het?" Typ sämsta raggningsrepliken ever. Men fan vad roligt jag hade! Längtar redan till nästa gång. Men nu är det nya äventyr på gång och duschen skriker på mig. Tjingeling!



Matilda, Louise & jag på Bar.Á.Bar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0