Dessa onsdagar alltså!

Jag har sovit typ två timmar inatt. Alltihop började hemma hos Tobbe Junior som hade förfest innan vi stack till Donna Gina. Jag hann precis dricka upp mitt vin i tid för att börja shotta. Inte en jättebra idé. Efter ett tag var vi nöjda och begav oss till BarÁBar som var hyfsat tomt. Men efterhand fylldes stället med en massa kända ansikten. Mer sprit, slagsmål och fyllesnack innan det bar vidare till efterfesten som jag precis kom hem ifrån. Fan asså, dessa onsdagar kommer att bli min död!



En av de få bilderna som togs igår. Jag & Fredrik utanför Donna.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Ser ut som jag står upp och sover..

2009-07-30 @ 14:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0