Blondiner har roligare

Segade som fan hela dagen igår. När jag hade piggnat till vid fyra tiden så gick jag till Systembolget och bunkrade upp inför kvällen. Vid sju kom Sara och Johanna förbi men vi kom inte härifrån förrän klockan åtta. Hem till Fredrik där det blev förfest med härliga människor innan vi drog vidare till BarÁBar som var lika galet som förra gången. Fick världens konstigaste fråga, gratis drinkar och en massa pussar. Efteråt så satte vi oss vid Bäckahästen och funderade på efterfest, men det slutade med att jag och Sara gick hem till mig och sov istället. Bakfyllan håller i sig än och jag fasar inför kvällen som innebär jobb, jobb, jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0