Gott nytt år :)

Gårkvällen var trevlig. Efter att ha bytat klädsel 70 gånger så begav vi oss till Peter för middag. Det blev tacos, enkelt men GOTT! Efter några timmar förflyttade jag & Matilda oss till Johan där Ismael joinade oss. Där stannade vi inte så länge utan stack istället till Henke & Ted där huset var nästintill fullt. När klockan närmade sig tolv så bestämde vi oss för att strunta i hamnen & Bar á Bar och istället stanna där vi var och sitta på balkongen och titta på fyrverkerierna. Eftersom balkongen var stor så var det inga problem att trycka in alla på festen där. Efter klockan slagit tolv så började mer & mer folk dra sig hemåt och tillslut var vi bara sex stycken kvar. Vi satte oss i soffan där nere, pratade och åt de sista chipsen. Efter en stund var det bara jag & Henke kvar och nyår 08/09 var slut. Hoppas ni hade lika trevligt som jag :) Här kommer lite bilder..  




Matilda & jag hos Peter



Tacos :)



Jag & Johanna hos Henke & Ted



Gott nytt år! 


Kommentarer
Postat av: Emma <3

gott nytt år gumman <3

2009-01-01 @ 20:11:34
URL: http://emmiisz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0