Snögubben har smält !

Kvällen igår var trevlig. Efter den goda middagen blev det Den rätte för Rosing med Henkes syster. Det var ett pinsamt program där Linda Rosings vänner skulle välja ut några killar som skulle få dejta henne, som om hon inte valde ut dom själv? Dessutom hade hon dålig smak! Urk.

När jag vaknade imorse så slängde jag i mig lite frukost innan jag gick ut en runda på stan. Hittade världens snyggaste väska på Zara som jag funderade på att köpa innan jag bestämde mig för att ta den på vägen tillbaka istället, stupid. Väskan var såklart inte kvar när jag kom tillbaka och jag fick världens ångest! Så en deppig Janni satte sig på tåget hem till Ystad.
Men på vägen hem från tågstationen såg jag en sak som fick mig att skina upp lite.. DEN LÄSKIGA SNÖGUBBEN PÅ BÄNKEN HADE NÄSTAN SMÄLT BORT! Våren är kanske på väg ändå.


Kommentarer
Postat av: Leia

Fy vad tråkigt det är när man ska ha något och så finns det inte kvar.

2009-02-25 @ 19:29:44
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0