Two days motherfucker.

Har inte bloggat på två dagar! Började dock på ett inlägg igår men orkade inte skriva färdigt.. så det kommer nu istället;

Gick hem till Henke i världens tajtaste jeans i förrgår och höll på att dö! Det kändes som att jag gick i sand hela vägen, skitjobbigt. När jag väl var där satt han & hans bror framför datorn så jag fick kolla på The Island med Willers. Och när Henke väl var klar så deckade jag efter fem minuter! (Haha, det där kan nog misstolkas ganska lätt?)

Igår följde jag med mamma & syster till IKEA och gick runt lite all by myself. Sen blev det Mobilia & Espresso House innan vi hämtade upp Linn & William. Därefter blev det smörgåstårta och fler avsnitt av Laguna Beach.. och lite Henke såklart. Fick sms av Sara som tyckte att vi skulle komma på fest, men det får bli en annan gång.. snart hoppas jag.

#I'm just a regular everyday normal guy
nothin' special 'bout me motherfucker#

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0