En skrapad armbåge och ett svullet knä

Fest hos Maria igår. What can I say? Jag satt hemma i soffan och degade när Henke ringde och sa att det var fest. Jag hann knappt sminka mig och packa ihop lite saker innan bilen stod utanför fönstret. Hos Maria blev det vin och kortspel och helt plötsligt var kvällen över!
Jo, angående överskriften.. jag, Tobbe, Axel & någon mer gick ut för att "ta lite luft" och stod utanför Marias hus och pratade en stund. Helt plötsligt skulle Tobbe skoja lite och puttade till mig.. inte jättesmart när marken är täckt med is! Men jag överlevde fallet och vaknade med en skrapad armbåge och ett svullet knä.

Idag skulle jag egentligen gått på stan hade jag tänkt, men låg i sängen till ett. Får väl ta det på måndag istället! I natt ska jag fota på BarÁBar.. känns längesedan sist. Annars blir det en lugn lördag :) Skål på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0