Broken Strings

Dagen igår var slö. På kvällen blev jag uttråkad och gick upp till Matilda och spelade lite UNO & drack saft, oh my how childish! Men mysigt. Därefter slängde vi oss i sängen och tittade på ett fetmaprogram på tv. Sen kände jag att det var dags för mig att gå hem igen och låg nerbäddad i sängen vid elva kanske. Men somna det kunde jag inte! Så jag tog fram Jenna Jamesons Att älska som en porrstjärna och läste tills jag inte kunde hålla ögonen öppna längre. Bra bok! Somnade vid halv ett och sov som en stock när Henke ringde kl. 04.00, dåre.

Idag har jag inga planer what so ever, men ut i snön det ska jag. Hoppas att ni får en härlig torsdag :)



Min nya favoritlåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0