Beck

Sitter i soffan och väntar på Henke. Han är seg och jag sysselsätter mig med Beck så länge. Tänkte att jag skulle berätta om igår..

Jag kom hem till Henke vid sextiden och vi begav oss till Willys i den extrema kylan! Som tur är bor han typ 100 meter därifrån. Vi struntade i smörgåstårtan och körde på ugnsbakade rotfrukter med kotlett & bearnaisesås istället, och åt gjorde vi framför melodifestivalen med vin i glasen! När klockan var runt tio stack vi ner till Elins fest som slutade ovanligt tidigt. När de andra stack till BarÁBar och Max så stack vi hem. Men det var en mysig kväll med inslag av nostalgi och lesbiska kyssar, haha.

Idag har jag bara degat framför Laguna Beach och The Hills :) Nu kom Henke! Godkväll.



From my point of view

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0