Roll the credits

Fan vad jag har misshandlat bloggen på sista tiden. Förlåt!

Bar.Á.Bar igår då. Sjukt mycket folk! Det är väl det ända jag kan säga egentligen. Det blev ett konstigt avslut på kvällen och känner mig därför ganska förvirrad nu.

Just nu - Ligger i sängen med laptopen på magen. Lyssnar på Roll the credits med Paula DeAnda och har Ugly Betty på muteläge. Syster sitter på sängkanten och jämrar sig över bakfyllan och jag försöker visa mitt medlidande genom att se lika död ut som hon gör. Inte så svårt...

Har inte ätit frukost än så jag får väl lyfta på röva och göra det nu. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Regel nummer 1 när det gäller bloggande: Be ALDRIG om ursäkt för dåligt bloggande. :D

2009-12-27 @ 15:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0