"Om ni hånglar nu så spyr jag"

Happ. Vart ska man börja?

Tog en taxi till Josse innan vi gick till Max. Personalmötet började 20 minuter efter planerad tid, men det gick bra ändå. Vi fick reda på lite smått & mindre gott, och så delades vi upp i lag. Mitt lag (lag tre) bestod av mig själv, Matilda, Josse, Tobbe & Cissi. Vi hade fått ett papper med galna uppdrag på och det gick som smort i början. Vi fick en killes telefonnummer, hittade ett ystad-y på en jacka och mötte en präst (allt inom en 5 minuter)! Vad är oddsen? Sen gick det sämre. Bilen vägrade starta och vårt lag förlorade, men vi var lika glada ändå. En stund senare befann vi oss i en hyrlokal i Surbrunnsparken och gjorde förrätt. Efter förrätten blev det tacos. Mums! Fredrik lekte dj, min kamera dog, vi hade snöbollskrig, körde gurkleken, små grodorna och hade dance-off, polisen tittade in, jag blev spääääänkad och vid midnatt dök Kristianstadkillarna upp. Sen gick tiden fort! Klockan fyra åkte vi hem till Josse igen och inte långt därefter så deckade jag i hennes säng. Jag sov som snövit medan hon och Oskar fick dela på madrassen på golvet. Mohahahhaa! Vaknade tio i elva imorse och fick för mig att jag började jobba klockan elva. Fyllepucko. Jag sov vidare tills Oskar kom hem med mat från ÖP-grillen. Lövbit med bearnaisesås och pommes som frukost var nog inte bra. När jag hade tryckt i mig hälften så blev det tv-tittande och ännu mer sömn.

Nu är jag död. Jobb imorgon.



Erika & Linn lagar.



Ojrå.



Typiskt Staffan.



Fan vad jag är cool.



DANCE-OFF!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0