Turkisk peppar.

Vaknade igår och tänkte; varför är jag naken, varför kommer jag inte ihåg BarÁBar och vart är Sara? Det blev lite för mycket i lördags helt enkelt! Jag var naken för att jag hade duschat, jag kom inte ihåg BarÁBar för att jag inte hade varit där och Sara låg och sov i vardagsrummet. Jodå så atteeeee. Hädanefter ska jag bara dricka cider! Kanske vin, men ingen sprit! Helt jävla blåslagen är jag också. Tur att sommaren är över snart, då blir det inte lika mycket fest.
Så igår låg jag bara i sängen hela dagen med en isklamp på pannan. Sen kom Henke förbi en stund och tog hand om mig tills jag mådde lite bättre. Därefter kom Matilda förbi med godis och så såg vi Ice Age 3 innan hon gick hem igen. Idag mår jag bättre. Har till och med jobbat en stund på min LEDIGA dag. Äh, jag är ledig imorgon och på onsdag också. Tur är väl det!

Innan Sara hade fyllt mig med turkisk peppar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0