Malmöfestivalen, here we come!

Hittade ingen present till William igår, men uträttade en massa andra nödvändiga ärenden på stan! Hittade dessutom en finfin väska på Åhléns som jag bara måste ha! När Matilda köpte thaimat så körde jag på chilifries.. hur ska jag klara mig utan dom? Kom hem vid fyra eller fem och städade mitt äckliga rum, så det ser inte längre ut som på bilden nedan.

Ska snart hoppa in i duschen! Tar tåget vid två för att shoppa lite med Matilda på Entré. Sen är det lite oklart vad som händer men jag gissar på att vi möter upp dom andra tjejerna för att äta något mumsigt innan vi drar ner till festivalen och dricker cider, lyssnar på musik och har allmänt trevligt. Ciao!


                          Jag igår.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Väldigt snygg outfit, måste jag säga! ;)

2009-09-04 @ 21:17:40
URL: http://shutupfluffy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0