Kakmonster

Var kommer alla fransmännen ifrån och vad gör dom i Ystad?

Gårdagen var hektisk men härlig! Efter shoppingen på Entré så begav vi oss till centrum och stannade på stortorget för att titta på Energy in the park. Swingfly, Darin och Dead by April. Vidare till Jensen´s för en god middag och därefter ner till lilla torg. Lite snack i vimmlet och ett toalettbesök på Friday´s innan Sara, jag och Matilda tog tåget hem. Har ont i magen efter allt skratt på tågresan! Några timmars sömn och upp igen för att jobba. Slutade vid fem och har suttit fastklistrad framför teven sedan dess. "Du är vad du äter" visas på trean och jag trycker i mig kakor som bara den! Vad är jag då? EN KAKA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0