En oviss onsdag

John Mayers version av Free Falling går på repeat dagarna i ända. När jag inte jobbar såklart. Eller shoppar. Festar. Går på konsert.. fan vilken bra sommar jag har haft egentligen!

Denna onsdagen ser just nu ut att bli precis som alla andra. Vin, vänner och BarÁBar.. men någonting känns annorlunda! Kan inte sätta fingret på det bara.

Madonna-konserten igår var riktigt jävla bra! Vi åkte in till Köpenhamn några timmar tidigare där vi gick en runda på Ströget, åt kinamat och mjukglass innan vi tog oss till parken. Jag och Matilda stod nästan längst framme och häpnade över hur söt Madonna var. Ja, söt är rätt ord. Vi kände igen nästan alla låtarna och de vi inte kände igen älskade vi ändå! När vi kände på oss att slutet närmade sig så började vi dra oss ifrån folkmassan för att inte fastna där inne! Och på vägen hem så körde vi förbi donkidonk för att stilla hungern. Bra kväll!

Nu ska jag hoppa in i duschen innan rumpan somnar.



Ful bild men god glass!



Höhö. Jag hade på mig min somriga nellyklänning!



Fick till ett par riktigt grymma bilder på Madonna, här är en!



Två!



Tre!



Och fyra!



Bakom oss hade vi två glada danskar.



Four minutes spelades i slutet.



Och det här blev en av de sista bilderna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0