Egosnusk

Det blev en liten folksamling hemma hos Henke igår. Efter pizzan så tyckte killarna att vi skulle se en vilda västern-film från typ 70-talet, och den var faktiskt inte skitdålig! Har för mig att den hette My name is nobody. När filmen var slut så var klockan ganska mycket och jag var tvungen att gå och lägga mig.
Efter lite jobb idag så blev jag upphämtad av Linn & Daniel som skjutsade mig hem. När vi kommit fram så skulle jag färga håret på Linn men det fick vänta en stund för jag hade såklart glömt nycklarna inne på mitt rum, smidigt. Tillslut så räddade mamma oss och Linns hår gick från brunt till brunare. Så ja, nu ska jag bara lägga in en fyrdubbel egobild och sen blir det varm choklad. Ciao!

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0