Svek

Shit vad tiden går fort ibland! Har inte suttit vid datorn på två hela dagar, abstinensbesvär!
Igår var jag tvungen att jobba några timmar innan mitt lilla kalas. När jag kom hem så satt det redan några gäster och väntade på mig, så jag fick hoppa in i svärmen direkt. Gästerna fortsatte att rulla in och jag fick en hel del fina presenter :) Det blev smörgåstårta, cheesecake och vin såklart. Planen var först att jag, Stina och Matilda skulle gå ut efter kalaset, till BarÁBar hade vi tänkt. Men när klockan närmade sig midnatt så kände vi inte alls för det längre! Istället gick vi in på mitt rum med Hanne och Elise i hälarna och spelade Med andra ord. Riktigt kul faktiskt! Men kvällen slutade inte alls som jag hade tänkt mig, och jag känner mig faktiskt sviken nu. Orkar inte bry mig mer dock, det har gått för långt helt enkelt. Hoppas verkligen att det löser sig snart, men det känns inte så. Jag ska i alla fall försöka att inte lägga ner mer enegi på det, jag verkar inte göra någon skillnad ändå. Fattar ni? Antagligen inte.. jag behövde bara skriva av mig lite.

Idag har jag jobbat hela dagen och nu är jag helt slut! Linn, Daniel och William är här och det verkar som att vi ska äta snart. Sen hoppas jag att Henke kommer hit och tar hand om mig ikväll, jag behöver kärlek som aldrig förr.


                                                          Så här såg jag ut igår..

Kommentarer
Postat av: Miss Linde

Halo tänkte bara berätta att jag har startat en ny tävling där priset är två produkter från h&m´s nya kosmetik märke Tropical Island.



Hoppas du blir en av deltagarna i tävlingen. :)

2009-04-20 @ 11:18:27
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0