Måndag

Efter några otäcka drömmar inatt så började dagen med ett kort arbetspass, och när jag sen blev tillfrågad om jag kunde stanna längre så sa jag faktiskt nej.. jag orkade inte! När jag hade slutat för dagen så begav jag mig till Matilda där jag åt mickromat och en 88:a, och efter lite deg hos henne så gick vi förbi syster nr 2 och hämtade upp min klänning som kom med posten idag! Sen följde Matilda med mig hem och nu sitter jag här själv igen. Nu väntar jag bara på att Matilda ska bli klar på gymmet (usch, jag måste också komma igång!) och sen ska vi hem till henne igen för att titta på film och kränga godis. En helt okej måndag faktiskt, eller vad säger ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0