Bikinivärme

Jobbade inatt och var inte hemma förrän vid halv sex imorse! På vägen hem så kvittrade fåglarna och himmlen började ljusna, ångest. Det blev i alla fall sex timmars sömn, så jag är nöjd!

Nu har jag precis kommit innanför dörren, när jag och Henke gick till Sibylla vid lunch så "glömde" jag nycklarna hemma. Sanningen är faktiskt att jag inte orkade leta efter dem och tog en chansning på att någon skulle vara hemma. Så när jag kom hem efter en onyttig lunch försökte jag bryta mig in i mitt eget rum (genom fönstret), men det gick inte så bra. Fick sitta ute i solen istället, riktigt härligt var det! Bikinivärme. När mamma och Stefan kom hem 1½ timme senare så hade jag faktiskt lyckats få lite färg.

Nu sitter jag i soffan och slösurfar lite, väntar på mat och ett telefonsamtal. Sen får jag se vart dagen tar mig, förhoppningsvis ut i solen igen. Ses vi?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0