Idag är ingen bra dag

Idag är jag irriterad. Fick en Ipod när jag fyllde år som inte fungerade. Fick tillbaka den igår, utan hörlurar. Fungerar den? Nej. Nu måste jag köpa nya hörlurar också, för det var tydligen inte deras problem. Så imorse när jag hade fibblat färdligt med min dåliga Ipod tänkte jag skitsamma, nu går jag ut och solar istället! Men precis när jag går utanför dörren kommer det en massa feta gråa moln på himlen. KUL! Nä, idag är ingen bra dag. Nu ska jag sätta mig framför teven och sura.



Jag & mina systrar på kussens student.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Good life!

2010-06-24 @ 14:28:55
Postat av: am

fin klänning:) var är den inhandlad?(A)

2010-06-24 @ 22:18:17
URL: http://amodig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0