Hösten lockar mer och mer

Det blev ingen sol igår. Vart ju tvungen att städa hela lägenheten innan mor & Stefan kom hem! Fredrik ringde och frågade om jag ville med till stranden när jag svarade "kan inte, jag städar". Fredriks svar - "det är allt du gör nu.. städar, jobbar och sover." Haha. Skönt att någon lägger märke till allt mitt slit i alla fall! Efter jobbet kollade jag & Matilda fotbollen och sen deckade jag snabbt som bara den.
SOM jag hade sett fram emot denna dagen. Min första lediga dag på länge och den har redan varit nära att förstöras två gånger. Stämningen är lite krystad denna månaden, alla tycker att dom ställer upp och inte får något tillbaka. Hösten lockar mer och mer.

Nu ska jag äta havregrynsgröt, sen träna och därefter träffa älsklingen som åker om tre veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0