pour some sugar on me

Imorgon har jag förfest innan Öja! En förfest som jag & plastsyster Erika ska ha tillsammans och har vetat om i flera veckor, men aldrig tagit oss tid till att planera. Haha. Tanken var en stor temafest och att vi skulle fira in alla hjärtans dag med röda hjärtformade ballonger, röda kläder och röd bål. Så blir det inte. Eftersom vi är ute i sista minuten och eftersom lönen kommer på måndag så får det bli the next best thing.. vad det nu är! Vi får se helt enkelt.

Nu ska jag slå en pling till Matilda och tvinga med henne på äventyr. Det är ju trots allt fredag!



Jag & Fredde på chillfest hos Staffan för några veckor sedan.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

tack för den bilden!

2010-02-13 @ 06:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0