Kusin Vitamin

Fan vad jag är trött, det blev inte mycket sömn inatt! Jobbade och var hemma vid fem, sen tryckte jag i mig några mackor och tittade på Svampbob-fyrkant innan jag somnade. När jag vaknade vid lunch (av att telefonen ringde) så var jag tvungen att masa mig ur sängen direkt och göra mig i ordning inför ett kalas hemma hos kusinerna. Jesper fyller arton om några dagar, grattis! Några timmar flög förbi och sen hamnade jag på Max med Matilda. En orginalburgare senare så gick vi därifrån och följde våra hjärtan till en godisaffär. Där handlade vi poprocks för tjugofyra kronor innan vi satte oss på stortorget bland några polska turister. Men nu är vi alltså hemma igen och funderar på livets alla gåtor.. haha, näe inte precis. Men ändå!

Öja inatt, men jag ska jobba. Försökte byta bort passet men ingen ville ha det! AH. Skönt att det bara är lördag i alla fall. Imorgon ska jag sova lääääääänge och sen är jag ledig hela dagen, det gillar vi. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0