Lördag

Jaha, då var man hemma igen.. och om mitt rum inte hade sett ut som ett krig så hade jag nog tyckt att det var riktigt skönt!

Igår kväll skulle det egentligen ha varit förfest hos Henke & Ted i Malmö och sen utgång till något trevligt ställe, men båda två har legat hemma och varit sjuka! Mig gör det ingenting att det inte blev något för jag var inte sugen på fest överhuvudtaget, men det blir säkert någonting nästa helg istället.
Så jag & Henke var bara hemma hos honom och tog det lugnt. Han fick sin försenade present och sen tittade vi Scrubs resten av kvällen, mysigt :)

Inatt ska jag fota på Bar.Á.Bar igen, fast utan Matilda denna gången.. trååååååkigt. Nu ska jag läsa lite bloggar innan jag tar itu med mitt rum, lägger in en blid på mina inköp från igår också;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0