Januari

Året har börjat bra. Jag och Matilda försökte oss på en detox, men gav upp efter två dagar. Fick ångest och köpte en hälsokalender på Bo Ohlsson. Det går förvånansvärt bra!
Åkte in till Ikea och köpte lite saker till lägenheten, som vi har bott i fyra månader och fortfarande inte fått helt färdig. Efteråt krängde vi burgare på Tusen & 2.
Samma kväll hade vi fest och grannen kom över och klagade som vanligt. Surkärring. Eftersom alkohol gör mig extremt speedad så var jag överallt och ingenstans, men när batterierna tagit slut somnade jag på golvet.
Malmö igen. Shoppingdag med Matilda. Vi passade på att ha vår kräng-dag samtidigt och fy fan vad dåligt jag mådde på kvällen. Nu har jag dock glömt känslan och längtar till nästa gång jag får kränga, haha.
Matilda och jag utmanade varandra, hon ska sluta använda mjukiskläder och jag ska börja fixa håret. Bildbevis.
Så här fint blev det i lägenheten :)
Nu är det måndag och jag börjar återfå lite energi efter en lugn natthelg på jobbet. Börjar jobba klockan fem, men innan dess så ska jag träna PÅ RIKTIGT! Inget jävla mesande. Svetten ska rinna och musklerna ska värka. TAGGAAAAAAAAAD!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0