RUN FORREST, RUN!

Måndag 21.20, Canada-Sverige 2-2. Ja, jag gillar ishockey.

Kom precis hem från en skolföreställning där plastsyser var med. Kändes lite skumt att gå in på min gamla högstadieskola igen, in i aulan där jag spenderade varje onsdag i tre år. Niorna spelade upp Grease och jag är rätt säker på att de använde samma manus som vi hade för 7-8 år sen. Nostalgitripp, javisst.

I lördags fick jag se när Rasmus lekte soldat, det var sött ;) På natten jobbade jag, och insåg att jag varit uppe i 25 timmar när jag gick och lade mig på morgonkvisten igen. Efter 7 timmars sömn väckte Matilda mig "HEJ! Kom ut!". Den kvinnan asså. Några timmar senare bar det iväg till kussen som fyllt år och sen hem igen för att kolla biggis. Hur sjukt var det inte att Katerina åkte ut? Katastrof. Gurkan skulle åkt, den lille skiten.

Imorgon jobbar jag och Matilda i Malmö, späääääännade. Malmörestaurangerna ska ha perrefest så vi får hoppa in några timmar. Sån ä läget. Man vet aldrig när nästa uppdatering kommer så jag hoppas ni njöt fullt ut av min vackra poesi till text.



"Run Forrest, run!" Den här bilden tog jag i lördags, men visst ser det ut som en riktig krigsbild?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0