Adecco

Oj vad vi har sprungit runt idag! Två möten på Adecco + att vi gick vilse. Haha! Adecco-mötena gick bra. Har dock fått två intervjuer nu innan jag ska bestämma mig för hur jag ska göra. Första intervjun är imorgon och andra intervjun är på fredag. Frågan är bara; hur i helsike ska jag hitta dit? Riktigt illa om jag går vilse eller tar fel buss. Får nog ringa min personliga guide (Sara Back) ikväll och fråga om råd ;) Matilda ska i alla fall jobba på dagis nu de närmsta dagarna, och Louise har redan fått jobb på ett lager. Luften är lite förpestad i vårt rum tack vare det sistnämnda, men gjort är gjort och jag pallar inte ens bry mig längre.

Återigen, wish me good luck! ;)

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Vad är det som förpestar luften?

2010-09-09 @ 01:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0