Jag vann såklart.

Vilken kväll det blev igår! Skulle först ha fest här i lägenheten men sen bestämde sig några för att okupera vardagsrummet och se världens sämsta film så det gick ju åt helvete. Så jag, Matilda, Tom och två av hans kompisar gick upp till kollektivet ovanför. Vi satt vid köksbordet, drack cider och spelade "paranoia". Frågorna blev bara värre och värre och jag förklarade krig mot en kille som uppenbarligen ville sätta dit mig! Jag vann såklart. När Matilda hade ramlat i köket och folk blev trötta på att sitta inne så gick vi vidare till en bar. Kommer inte ihåg vad den hette eller hur länge vi var där, men roligt vare ;) När vi kom hem satt Tom i soffan och surade. Hans kompis hade gjort hans säng, vad ska man säga.. osovbar. Så han skulle sova på soffan. Vi satt i alla fall uppe ett tag och googlade fula disneyfigurer och pratade om våra ex. Och så helt plötsligt kom det in fyra pundare i vardagsrummet. Undrar fortfarande var fan dom kom ifrån! Den ena frågade om Hassan hade hasch och dom andra bara satte sig ner och stirrade rakt ut i tomma intet. Tog därför på mig ansvaret att rädda Tom från att sova på den läskiga pundarsoffan och lät han sova i vårt rum i stället.



Idag mår man som man förtjänar. Men jag har en chipspåse och nya avsnitt av Lost som väntar. Det enda som fattas är Rasmus.

Kommentarer
Postat av: am

sv: nej jag har ju inte det, borde kanske gjort det, om det nu är någon sorts uppföljare. den verkar bra iaf:) trivs du i oslo?

2010-10-06 @ 18:28:47
URL: http://amodig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0