Fuck you.

Människor som måste trampa ner andra för att komma någonstans i livet är så jävla sorgliga. Att svika en vän för någon man inte känner, att gå bakom ryggen för att få vad man vill är rent ut sagt äckligt och sådana människor vill jag inte ha i mitt liv.. speciellt eftersom jag själv aldrig skulle kunna behandla någon på det sättet. Jag har stött på två såna människor i mitt 21 åriga liv och ingen av de är mina vänner längre. Jag kanske inte är guds lilla ängel, men jag förtjänar i alla fall bättre än så. Lyssna nu, what goes around comes around. Och om någon trampar på mig så trampar jag tillbaks. Fuck you.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var stolt istället! :) Ser ut som ett "låg självkänsla" och "känna sig hotad" drama. Troligtvis brukar väl denna person misslyckas. Tillslut tröttnar man väl på att alltid misslyckas och börjar stampa ner lite folk i golvet för att ensam kunna stå. Men sorgligt nog är anledningen till varför man fortfarande står den att man försökt "döda" det man vet tillslut vinner ;)Wiiiihoo! You go girl!

2010-10-27 @ 03:07:51
Postat av: Malin

Kunde inte sagt de bättre själv, goo girl!

2010-10-27 @ 21:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0