18.40

Det är inte mycket som håller mig vid liv just nu. Jag vet att jag har 5 timmar kvar på bussjäveln till Malmö och Tom som sitter bredvid mig håller redan på att decka. Dessutom glömde jag ta med en gaffel till salladen så jag fick käka som en babian.

Veckan som gått har varit ganska seg. Matilda & jag har jobbat olika tider så jag har varit ensam på rummet en hel del. Men ensamhet suger så för att fördriva tiden har jag legat på soffan i vardagsrummet och kollat när killarna spelar sina töntiga tv-spel. Får väl lära mig.. kan va bra när man är strandad med 6 killar!

Försov mig för första gången i onsdags. Om jag får gissa så tror jag att Matilda stängde av mitt alarm på mobilen, för när jag vaknade morgonen efter så var det precis det hon höll på med. Hora.

Ska i alla fall bli skönt att komma hem! Att få träffa Louise en sista gång innan hon åker, äta mammas mat och fika med vänner :)

Nu ska jag fortsätta min patetiska resa mot skåne. Tata.



Såhär hittade jag & Matilda boysen för nån dag sen, redo för fifa-turnering.

Kommentarer
Postat av: Tom

Man kan faktiskt blunda utan att för den dela ha däckat! men jag ska göra mitt bästa för att försöka vara bättre resesällskap så att tiden går lite fortare :) kram

2010-11-26 @ 19:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0