men bara ibland.

En vecka senare och jag är några erfarenheter rikare. Jag har lärt mig att man borde följa reglerna här i Oslo, annars får man en böter på 900 spänn. Jag har också lärt mig att jag klarar mer än vad jag tror, speciellt idag när jag stod med den nya tjejen i kaffebaren och fick göra allt själv. Nu kan jag minsann göra en perfekt latte! Dessutom har jag lärt mig att det är okej att må dåligt ibland.. men bara ibland.

"Nya" Louise åker hem på fredag. Kommer sakna henne! Söta Louise som lyser upp hela rummet med sin fina personlighet, som lagar vegetarisk mat varje söndag, som inte kan göra två saker samtidigt och som rappar när hon är full. Jag är så glad att du är min vän ♥

Som sagt, jag utvecklas på jobbet. Ser fram emot torsdag då jag börjar på ett nytt jobb, men oj vad trött jag kommer vara efter 55 timmars arbete denna veckan! Hoppas fortfarande på att vikariatet blir längre.. just nu vill jag bara jobbajobbajobba.


Louise & jag i lördags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0