Tack ♥

Fyllde alltså år igår. Shit happens. Men jag hade en bra dag (förutom att jag ramlade på jobbet, haha)! Mina systrar kom på besök, Stefan grillade och mamma hällde upp vin. På kvällen tittade vi på film och det var inte förrän jag gick och lade mig som jag insåg att jag inte hade varit inne på fejjan än. Äh, tänkte jag, det är ändå ingen som skriver grattis till mig på facebook. Men ack så fel jag hade! 44 st och 9 sms. Tack ♥

Idag kom Fredrik över på en kopp kaffe (som han fick koka själv eftersom att jag är 21 år och inte kan koka kaffe) och hjälpte mig att deklarera. Några timmar senare blev det träning med Matilda och efteråt mötte vi upp Fredrik & Louise för bio. "Remember me". Twisten på slutet fick mig att rysa i en kvart. Se den! Nu ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0