Hoppas att det regnar varje dag.

De senaste månaderna har jag inte riktigt brytt mig om bloggen, men det ska det bli ändring på nu! Jag har insett hur viktigt det är att dokumentera livet på något sätt. Ända sen jag var liten har jag skrivit dagbok och idag är bloggen min dagbok. En dagbok med väldigt många tomma sidor. Så nu är det dags!

Är ensam hemma tills på söndag, riktigt skönt. Varje gång jag får lägenheten för mig själv förstår jag hur mycket jag vill flytta hemifrån. Inte för att mina föräldrar är jobbiga eller så, men lite mer privatliv hade inte skadat.

Kom igång med träningen igår. Hade inte tränat på en vecka! Knät känns i alla fall bättre. Ett tips: jogga inte i converse.
I söndags blev det bio med dom bästa, vi såg Eclipse. Och igårkväll försökte jag & Rasmus förstå oss på Tarot-kort, det gick sådär. Förövrigt så jobbar jag hela veckan förutom idag, hoppas att det regnar varje dag. Hehe.
Nu ska jag fixa ihop lite havregrynsgröt och sen ska jag & Matilda förhoppningsvis börja planera hösten.



                                                  Midsommar -10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0