Ueeeeeeeee!

Fredag. Det blev lite mer jobb än väntat denna veckan, förra också för den delen.
I onsdags blev det barábar, riktigt skön stämning vare! Vi satt nere i hamnen några stycken innan. Och förutom den där tråkiga olyckan så hade vi riktigt roligt.
Igår var jag schleten och på dåligt humör för att jag alltid lyckas vara ledig när det inte är strandväder. Stack ner till matmässan med Matilda istället. Vi gick runt och luktade på ångorna en stund, men bestämde oss för thaimat återigen. På kvällen myste jag med R.
Har jobbat idag och nu är jag schleten igen. Äh, ska rycka upp mig nu. Kvällen blir nog bra!


                                           Jag & Matilda i onsdags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0