natteravn

Bra låt. Titeln alltså.

Kände att det var dags å skriva ett nytt inlägg idag! Men var ska jag börja?
Vädret är extremt bra just nu, vilket är fantastiskt underbart.. när man inte är på jobbet. För på jobbet svettas man som en gris och tackar gud varje gång man har en ursäkt för att komma in i frysen. Haha. Men på något sätt så känns det som att sommaren inte riktigt har kommit igång än! Undrar varför. Tror att det behövs en onsdag på Barábar ;)
Annars leker livet. Saknar dock min soulmate Matilda som är på Öland just nu. Men jag har ju min underbaraste Rasmus, hihi.

Nu ska jag hoppa i säng. JAG VET, 22.49 en lördag, men jag jobbar förbövelen imorgon också. Så sov gott mothafuckas ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0