En betydelsefull bamsekram.

Det nya året har börjat bra. Jag har dock lyckats vända på dygnet totalt, men jag skyller på någon annan för det! - I förrgår satt jag på facebookchatten till klockan halv fyra på morgonen. Nördigt, jag vet. Igår satt jag också inne på facebook.. tills mobilen ringde klockan två på natten, sen fick jag sällskap. Vi tittade på världens sämsta skräckfilm och några andra dåliga program tills klockan var fem.

Nu sitter jag framför datorn med William i knät. Varje gång jag ställer ner honom på golvet så börjar han gråta. Han har varit så gullig ända sedan jag passade honom någon dag innan jul. Vi hade suttit på golvet och lekt en stund när han plötsligt tittade på mig med allvarliga ögon. Sen sprang han fram och gav mig en bamsekram! Gissa om jag blev rörd? Jag var accepterad.

Ikväll jobbar jag stängning med Tobbe Jr, det var inte igår. Och på tal om jobb så måste jag tillägga att jag jobbade 11-20 på nyårsdagen! Jag vet inte vad jag hade gjort för att förtjäna ett sånt helvetespass, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0