"JO, FÖR HAN HAR BÖRJAT INSJUKNA!"

Nu har jag blivit så där dålig på att blogga igen. Inte okej!

Livet rullar på. Ganska tråkigt för tillfället, men jag överlever. Har precis varit hemma i Sverige och firat jul. Men nu är jag på plats i Oslo igen. Just nu har jag dock ångest över tillvaron och framtiden för jag vet inte riktigt var jag ska ta vägen, men det löser väl sig. Har jobbat idag. Att vara ensam i lekrummet med 10 småpojkar förgyllde inte precis min dag. Alla höll hus i bollhavet och kastade bollar på varandra tills någon började gråta och jag fick ringa hans mamma. Yey! Men Matilda gjorde min dag när hon sa något dumt som vanligt.



Så här såg det ut för 4 månader sen. Jag & L på Helsingborgs bussterminal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0